yg sudi menjadi rakan

Saturday, June 5, 2010

perlu ker???

n3 kali ni agak bersifat sejarah...kenapa???sbb berkaitan dgn mase lampau....berkaitan dgn sorg sahabat yang mempunyai pelbagai ragam....aku bkwn lame dgn die,aku knal sape die,aku phm sape die....aku xpenah benci die sbb die kwn aku.....bile aku xselesa dgn die aku akn diamkn diri aku tp atlast die ckp aku gak yg kenekn die....pd aku bia la selagi aku leh saba aku saba.....aku menghilangkan diri,menyepikan diri dan menjauhkan diri dgn kwn2 dulu pn bersebab.....n mula utk mengenali mereka semula supaya semua kenangan x ilang mcm tuh jer...rupanya semua 2 mendatangkan perasaan yang dulunya pernah timbul 1 ketika dulu....dan yang pasti rase itu akan ilang bila aku bjumpa dgn sesuatu yang aku suke...'DIA' tau ape yg aku suke itu...


nota utk dia:sorry kene tinggal awk esok utk menuju ke tempat yg byk air 2...hehehhehe...

notakaki:ini hanya luahan untuk menghilangkan ase itu...

No comments: