yg sudi menjadi rakan

Thursday, June 24, 2010

aku menaip kerana aku mahu

tatkala aku sedang berseorangan,berangan mungkin aku berpikir kenapa aku mulakan menaip pada alam maya punya kertas nih...aku berpikir semula apa tujuan aku yg mutlak,saja2kah???kerana mengikut trendkah???kerana terpanggil oleh sesuatukah???kerana kwn2 aku ade alam maya pny kertaskah???kerana ingin meluahkan sesuatu tanpa mengharapkan balasankah???kerana aku perlukan tempat meluahkan apa yg aku rasakah???hey berapa banyak kah lorh...
jawapannya...jeng jeng jeng...aku menaip kerana aku suka...tp bagaimana pula dgn org yg menbaca???leh x aku nk jawab 'ade aku kesah'???pada aku itu adalah ayat penafian utk menutup apa yg kita rase...aku akan menjawab kpd yg membaca,sy berterima kasih sebab korg sudi membaca wlaupun aku tau xde la ramai pn yg mbace ape yg telah aku ngarutkan itu dan juga aku nk mintak maaf kpd yg terasa tentang apa yg telah aku ngarutkan...aku xnafikan setiap apa yg kita perbuat sedikit sebanyak akan meninggalkan kesan walaupun sedikit yg sememangnya kita xsedar dalam nyata...bkn niat utk mengganggu hidup peribadi mane2 individu...niat aku juga bkn kerana suka2...

notakaki:aku punya rasa,dia punya rasa,kamu punya rasa,korg punya rasa,mereka punya rasa...setiap apa yg kita rase adalah berbeza mengikut tafsiran msg2...oleh itu jgn la menyalahkan org lain ttg apa yg kita rase kerana apa yg kita rasa adalah lahir dr jiwa kita...cerminkan diri,celikkan mata,bukakan minda,keluarkan persoalan jika perlu ttg apa yg kamu rasa kepada org yg sepatutnya bknnya kepada org yg akan menjadikan rasa itu lebih rumit...

mak....mane panadol...dh pening dah ni...bdk ni ngarut lg...(selingan semata2)

No comments: