yg sudi menjadi rakan

Wednesday, June 23, 2010

aku malu....

aku malu pada org yg bercakap bertongkat langit seperti tidak pernah melakukan kesilapan...aku malu kerana aku sebahagian dari hidupnya...aku malu....aku tahu aku khilaf dlm segi idup sebagai manusia seterusnya aku tiada hak utk menegur kamoo...aku malu utk mengakui aku kenal kamoo....kamoo berpendidikan,kamoo dikurniaankan akal fikiran yg waras,kamoo boleh mempertimbangkan apa yg betul n apa yg salah....aku mmg la seorg yg penyibuk bila ianya berkaitan dgn org2 yg aku perlukan dlm idup...sungguh aku malu utk menyatakan yg kamoo itu wujud dlm idup aku...aku tahu akan beban hidup kamoo tapi perlukan kamoo jadikan ia sebagai pegangan idup kamoo utk meneruskan idup kamoo,tidak kamoo ingin bahgia dlam kehidupan akan dtg???puaskah kamoo pula melihat dendam kamoo terbalas sedangkan apa yg kamoo pilih itu belum tentu akan membahgiakan kamoo???kepuasan itu xkan kekal,hanya sementara tetapi kebahgiaan yg dicari perlulah menjamin kekekalannyer...bahgiakan kamu sekiranya kamoo melawan hukum kehidupan yang sememangnya termaktub dlm hukum tuhan???

jgn berkata sesuatu yg bkn hak kita kerana ianya KEJAM...

No comments: