yg sudi menjadi rakan

Monday, June 28, 2010

kisah kau.....

kau selalu bersama aku tatkala aku memerlukan seseorg...
kau selalu bersama aku tatkala aku memerlukan masihat...
kau selalu bersama aku tatkala aku mengalami saat2 buruk...
kau selalu bersama aku tatkala aku sunyi...
kau selalu bersama aku tatkala aku mencari sinar...
kau selalu bersama aku tatkala aku kebingungan...
kau selalu bersama aku tatkala aku gembira...
kau selalu bersama aku tatkala aku ingin berkongsi sesuatu...

tapi aku....
acapkali mengecewakan kamu...
acapkali membuatkan kamu sedih...
acapkali membuatkan kamu bersendirian...
acapkali mengabaikan kamu...
acapkali membuatkan kamu menyesali perbuatanmu sendiri...
acapkali menghilang pabila kamu memerlukan seseorg...

maafku pohon atas semua kesalahan aku kepadamu...

No comments: