yg sudi menjadi rakan

Friday, May 14, 2010

terjekut yg menghasilkn kebingungan thp pening lalat.....

salam sbg pembuka taip....
ari nih aku btul2 atau dgn lebih tepatnye aku agak pening lalat lps mbace n3 sorg kenalan.....sememangnyer lalat 2 dh wt aku pening lalat yg mnyebabkn tanda soal spt ini = ?????????????????? timbul dr mlm td lg membawa ke pg td...aku igtkn dh bukak buku bru ni dh xde la kekikacauan blaku upe2nyer ade lg...huhhuhuhu....mlm td,kepening lalatan itu membuatkn jari jejamri yg bape xkurus n bape xruncing ni menekan keypad nset memulakn soal siasat yg xbape nk abes...aku biakn aje dgn alasan n pk rasional dletakkan di kepala kanan n kiri aku pn tdo meninggalkn org yg tgh keje tnpa meneman die mcm slalu...hehehehehe...sowie 2 die...jiwa tgh sedikit kcu la mase 2...ubtnyer tdo...hehehehe...ble bgn pg ni (sbnarnye lwt pg) meneruskn xtvt mengONkn lappy n menerjah ke tempat2 yg spatutnyer n tetibe terterjah ke blog yg dmaksudkn sperti yg dnyatakn di atas td...tetibe pening lalat yg mlm td menerjah ke otak kanan n kiri sehingga menerbitkn keraguanketerjekutandankebingungan.....nape smua ni tjadi??????sbbnyer aku memerlukan penjelasan tp aku xbrani tny...dn seterusnya mbawa kpd berYM dgn kaunselor ku dn seterusnyer at ku sdikit lega dr pasaan yg tlh tmbul td....kemudian bbual la dgn org yg perlu beri pjelasan yg spatutnye....tny ape yg ptut n at senang...hehehehe....


sekian pencoretan yg aku sndiri memerlukan rasional utk mbace blk....

notakaki:org yg bjantina perempuan ni sememangnya emosi kadangkala xterkawal walaupun masalah 2 bkn masalah die....tp atas dasar amik berat menyebabkn kaum ni beremosi xterkawal seterusnya membuat keputusan yg boleh merugikan diri sendiri....so kpd perempuan2 yg ada,lu pikir la sendili yer....

No comments: