yg sudi menjadi rakan

Friday, May 28, 2010

ini sahaja yg mampu terluah...


aku xpandai meluahkn prasaan aku melalui kata2 apabila perasaan yg aku rasa itu btul2 membuatkn lidah kelu berbicara,nafas seakan2 terhenti,otak mula membeku,mata seolah2 dikaburi oleh lapisan itam dan kelabu,badan seolah2 tidak dpt digerakkan...
apabila aku teramat sedih itula aku
apabila aku teramat marah itula aku
apabila aku teramat kecewa itula aku
apabila aku teramat geram itula aku
apabila aku teramat gembira bg pihak seseorang itula aku


aku xmalu utk buat itu semua..
bia la org mngata aku gembeng,cengeng,kememe,ati kecik,sensitif......
ade aku kesah????
yg penting aku xpendam ape yg aku rase sehinggakn mbuatkan aku menghidapi penyakit dalaman....
biarpn dgn itu aku xdpt selesaikn mslh yg ade tp setidak2nya perasaan lega itu membuatkn aku berada dlm keadaan rasional...

TETAPI

aku seperti org lain juga....
menerima
menghadapi
bersabar
berihktiar
bertawakal

CUMA

aku boleh menjadi sesuatu yg x dijangka klu perasaan aku itu telah dipendam dan terdapat sesuatu atau seseorg yg mengaktifkan suiz ledakan itu...

notakaki:setiap manusia ingin berubah begitu juga aku...

1 comment:

MUHAMMAD SHAHIR BIN SALLEH said...

perubahan i2...xmudah...try ur best..insyaallah u will..=)