yg sudi menjadi rakan

Friday, May 14, 2010

bAu KetiKa uJan....LIKE it~~~~

ptg td....
amanah dr emak pn bmula....
sdg bhubung dgn ssorg mak mengeluarkn amanah utk memandikn n menyiapkn anak org (sememangnyer keje tetap time cuti nih...)..langau ni pn menyetopkn la bhubung 2 dgn pantas....dgn pantas n efisyennyer (cite nk gempag) aku pn mandikn mamat debab sorg nih...tgh2 aku mandikn dibilik air tetibe ade 1 bau nih,bau yg aku rindui...dh lame xbau bau nih...bau ni mmg amat berkesan menenangkn aku yg sememangnyer tgh agak sdikit bduka lara....bau ni mmg aku tgu stiap kali air turun mbasahi ujan...secara otomatik bau ni membuat aku tsenyum lebar n mood btuka mjadi ceria bahgia n segala yg positif...aku suke bau itu....bau yg aku maksudkn ialah bau ujan aka bau ketika air ujan bcampur dgn tanah...bau yg amat jrg dtemui skrg...
k la...langau nk setop dulu mengarut...daaaaa...


notakaki:hope dpt slalu hidu bau ini ketika aku boring,bdukalara,kecewa n ape2 je yg bsifat negatif sbb bau ini boleh tuka ape2 je emosi yg negatif kpd positif...

No comments: