yg sudi menjadi rakan

Thursday, May 27, 2010

baru aKU PHM

aku org ckp dgn aku,bia la org nk ckp ape pn...mulut org xleh tutup...klu mulut tempayan senang la nk tutup...aku slalu pk yg lpas bia kn lpas xyah dpk kn lg cume jdkn sempadan utk yg akan dtg...tp upenyer sume 2 salah...mende2 ni la yg wt aku mereng semacam skrg nih...ade sesuatu yg berubah dlm idup aku n juge mukabuku aku 2...igtkn ianya kekal tanpa gangguan oleh pguna sediaada...tp upenyer aku slh lg...dh mmg idup aku penuh dgn kesalahan yg xpernah disengajakan...aku perlu ubah mukabuku aku lg...tanpa kerelaan ati sepenuhnya...klu pk logik ade betulnyer tp logik gak klu aku xubah...kenapa aku nk ubah utk bahgiakn org lain sdgkn aku sndiri mkn ati...tp kene la ubah utk kebahgiaan ALAM SEJAGAT...maklum la skrg kn dh byk perang...tp ape aku kesah dgn idup org lain...dorg xpenah nk bahgiakn aku pn...aku idup ker aku mati ker MMG xde kene mngena dgn idup dorg pn...tp aku dh ubah pn...bia la,klu itu yg baik utk ALAM SEJAGAT ni...aku pny hal bia la aku sndiri yg uruskn...bia aku sndiri yg ase...bia aku sndiri yg tanggung...bia aku sndiri yg tentukn even aku mnurut kate org sbb aku yg nk mnurut kate org sbb aku yg pilih...aku pny hal blakang cite...ape org lain kesah...bile org lain kesah...n yg penting xde org nk kesah pn...sbb hal ni 1 lg lecak terbentuk leh aku...hei.............suke ati aku la aku nk wt pe pn...ade aku kesah ker klu korg kesah or xkesah...1pendirian aku yg aku ubah dulu upenyer xperlu diubah...tgk...aku slh lg...kn aku dh ckp aku ske wt slh...mende la aku nih kn...alah lame2 mkn ati aku 2 ilang gak..so org len xperlu tau pn...bia la org nk wt ape pn kt aku,da new me adalah menerima SHJ tnpa tindakan susulan yg aku slalu wt dulu..klu dulu mmg dh slamat la korg yg wt hal tuh...korg masih selamat selagi hati aku berpendirian utk jg kesihatan dalaman aku nih...
sekian BAHASA KASAR AKU WT KALI NI...


notakaki:kdg2 jd laser adalah lebih baik dr pendiam tp laser yg betul la bknnya yg cerita karangan yg dpt 50 per 100 2 yer...
jap lg aku akn dserang secara btubi2 oleh die...


notautkdie:jgn tny lg k...yg lpas bia lpas...

No comments: