yg sudi menjadi rakan

Sunday, September 5, 2010

sungguh aku xmahu berada dalam dunia ini lagi.....

sampai bila aku dijadikan mangsa untuk melepaskan amarahnya???
sampai bila aku dijadikan bahan maki hamunnya???
ya Allah sungguh aku xkuat untuk hadapi semua ini lagi....
aku dah xsanggup berada dalam neraka dunia mu ini...
aku dah xmampu...
aku mahu dihargai oleh darah dagingku sendiri...
iye,Kamu telah beri seseorang yang menghargai aku tapi aku tidak mahu dia turut terlibat dalam masalah yang aku hadapi sekarang ini....
aku bukannya robot yang tiada perasaan...
aku bukannya tembok yang kukuh yang boleh menahan semua hukuman yang datang bukan atas kesalahan aku ini...
aku xkuat...
aku rapuh...
aku gentar...
aku lemah...
aku tahu semua ini ada hikmatnya tapi sungguh aku sudah tak tahan lagi ya Allah....
aku cube terima tomahan yang diberi kepadaku tapi sungguh aku xkuat...
aku xsanggup terima itu dari seorang yang sgt aku sygi...
mmg salah untuk bertanya kenapa mesti aku tapi ianya datang bertubi2 dalam benak fikiran ku...
aku xkuat lagi untuk berada dalam dunia ini lagi..
aku perlu keluar
tapi aku xde arah tuju yang sepatutnya...
aku terlalu mentah untuk hidup sendiri...
lepaskanlah amarahmu itu selagi aku bernafas....


KEPADA DIA:AKU TAHU KAMU MARAH.KECEWA,BENCI AKAN AKU SETELAH SEMUA YANG TERJADI TAPI PERCAYALAH KAMU BERUNTUNG KERANA TIDAK BERADA DALAM DUNIA AKU YANG 1 INI...AKU TERPAKSA MELEPASKAN KAMU PERGI KERANA MASALAH YANG 1 INI TIDAK AKAN HILANG DARI HIDUP AKU DAN IANYA AKAN MENJADI MASALAH DALAM HUBUNGAN KITA KERANA TIADA YANG AKAN MENGERTI SEMUA YANG AKU LALUI...


notakaki:semua itu hanya menambah kebencian aku kepada kaum yang 1 itu....

No comments: