yg sudi menjadi rakan

Monday, September 13, 2010

maaf

aku xpandai nk berhipokrit ni...
aku xpndai utk blakon....
aku xpndai nk bermulut manis...
sorry 2 say...
aku mmg seorg yg biadap,kurang ajar,bongkak,sombong,egoistik....

tapi itu aku yg dulu yg sememangnya wujud dalam diri aku dan dalam proses untuk menghilangkannya tapi dengan hanya 1 perbualan telepon bimbit semua itu telah kembali....
desakan demi desakan diberi dan aku berusaha sebaik habis untuk tidak menjadi seperti dulu tetapi dengan desakan yg bertubi2 akhirnya aku kalah....
semua diatas itu muncul kembali sedikit demi sedikit dan akhirnya pagi ini aku bersikap kurang ajar dan tak dapat diterima akal aku sendiri...
diri aku yang baru cube untuk melawan diri aku yang lame tp aku tak kuat....
pemberontakkan berlaku...
aku lemah...
aku perlukan masa untuk aku menguatkan diri aku sendiri...
aku tak perlukan orang yang hanya mendorong aku untuk jadi diri aku yang lame itu...
tolong pergi dari idup aku...

No comments: