yg sudi menjadi rakan

Wednesday, December 15, 2010

rase itu sungguh singkat.......

selama ini aku mencari cinta.....
aku xtahu ape itu cinta...
aku xtahu rase cinta itu seperti ape....
aku xtahu harus perbuat ape utk cinta....
aku xtahu ape fungsi cinta....
pendek kata semua pasal cinta tiada dalam otak aku...kosong....

iye mmg betul

aku pernah memiliki org yg mencintai aku...
aku pernah menjalinkan hubungan dgn seseorg atas nama cinta....

tapi

semasa hubungan itu berlangsung aku sperti
menipu diri sendiri
menyakiti hati sendiri
berpura-pura
tiada keikhlasan dlm berhubungan

semua itu kerana

aku masih tidak tahu langsung pasal cinta

tetapi

hadirnya seorg kawan ataupun lebih kepada org penting dlm hidup aku selama beberapa minggu seperti membuatkn aku

telah mengerti perasaan cinta
tahu apa itu cinta
tahu apa yg harus aku perbuat utk cinta

dan semua itu telah tiada kerana kesilapan aku yang

TIDAK TAHU MELAHIRKAN DAN MENUNJUKKAN RASA CINTA AKU KEPADA DIA....

namun aku tetap berterima kasih kepdanya kerana die telah mengajar aku tentang cinta sejak 8tahun yg lalu....
kite sygkn awk....
kite rindukn awk...
kite xleh kehilangan awk...
kite selalu teringatkn awk...
kite selalu cemburukn awk dgn org lain...
kite nk awk selalu ade dgn kite...
semua itu kerana KITE CINTAKAN AWAK.....

No comments: