yg sudi menjadi rakan

Saturday, July 17, 2010

apa yg aku ase...

aku ase bdn n roh aku dh ckit tergelincir dr tmpat spatutnya...
pale mcm nk meletop
otak ase tepu
telinga aku berdengung
idung tsumbat
mata pedih
mulut ase pahit
1bdn ase lenguh2

tu anggota bdn,ini pulak pasaan aku
aku rindu
aku sedih
aku miss
aku berkecamuk
aku jiwa kacau
aku takut
aku rindu
aku syg
aku hiba
aku bingung
aku jiwa kacau
aku blur
aku sebak

tu pasaan,ni plak apa yg aku nk wt
aku nk tdo lame2
aku nk peluk die
aku nk cium die
aku nk dekat dgn die
aku xnk bjauhan dgn die
aku nk die dpn mate
aku peluk die
aku nk cium die
aku duk sorg2 kt dpn laut
aku nk gembira mcm ari 15/7
aku xnk ase mcm apa yg aku ase pd 16/7

ini hakikat
aku kene trime dgn apa yg telah terjadi
aku kene hadapi apa yg berlaku
aku kene cube sebaik mungkin
aku xboleh tawakal bile usaha aku blum ckup utk aku bertawakal


notakaki:kdg2 kita perlu berdiam diri dan biar kita terluka daripada kita lantang bersuara tapi kita tak dpt pape...tp persoalannya smpai bila kita perlu terluka sdgkan kita tidak dhargai????

No comments: