yg sudi menjadi rakan

Sunday, July 25, 2010

antara kita

dulu antara kita tidak saling berkait malah tidak saling mengenal walaupun pd hakikatnya kita dekat...kita tidak saling mengambil tahu mahupun berfikiran positif antara kita malah mungkin terdetik fikiran yg negatif antara kita pabila antara kita melakukan sesuatu...dulu antara kita semasa kita tidak saling berkait kita bahagia dengan kehidupan yang kita cipta mengikut kehendak dan nafsu duniawi ciptaan kita sendiri...dulu,masa itu kita hanya berhadapan dengan muka yang selamba tanpa perlu memikirkan sesuatu antara satu sama lain...

sekarang kita telah dianggap sebagai pasangan yang seperti orang lain, pada awalnya semuanya indah tiada cacat cela senyuman sentiasa terukir dibibir...sekarang kita adalah dua orang yang perlu memikirkan antara satu sama lain mengambil berat antara satu sama lain mencuba sebaik mungkin untuk mengukuhkan hubungan kita...kita sama seperti orang lain yang dalam hubungan itu wujud persengkataan...itu adalah rencah dalam setiap hubungan...

iye memang benar aku seorang yang sgt sensitif..iye memang benar aku seorang yang hot temper...iye memang benar aku kuat cemburu walaupun perkara yang kecil...iye memang benar aku seorang yang penting perasaan aku sendiri...sesungguhnya itu aku yang membuatkan mr.pahang tidak tahan dengan aku...sememangnya aku telah mengubah perangai aku itu tetapi semua itu telah kembali selepas kejadian tertentu...

masa depan???masa depan yang selalu kita impikan bersama itu sememangnya semua indah2 belaka...tiada siapa yang mengimpikan masa depan yang penuh pancaroba...sememangnya aku pernah berharap semua itu menjadi realiti tetapi sekarang aku tidak mampu berharap sebaliknya hanya mampu berserah kepada takdir...

notakaki:niat n3 ini telah ckit berubah oleh kerana perasaan dan fikiran yang berkecamuk..harap maaf...
notakaki1:aku rindu aku pada suatu ketika
notakaki2:kepada dia aku harap kita dapat apa yang kita impikan

No comments: