yg sudi menjadi rakan

Sunday, April 4, 2010

keTiDAKsEmPUrnAAN Itu KebaHGIAaN Tok AKU...........

kesalahan=kesilapan=tidak betul=tidak tepat=tidak sempurna=kekhilafan
perkataan yg blainan maksud tp memberi maksud yg sama iaitu kekurangan....
sape yg sempurna kt muka bumi ini?????
aku tidak bmaksud utk menunding jari kpd sesiapa 
aku tidak bmaksud utk myalahkn sesiapa
aku tidak bmaksud memalukan sesiapa
kerana diri ini sendiri penuh dgn perkataan2 di barisan pertama itu....
tetapi yg aku pinta hny la pengertian utk tidak disalahertikn 
apa yg aku lakukan,
apa yg aku luahkan,
apa yg aku perkatakan,
aku tidak meminta supaya aku dijulang,dihormati,disegani
cukup la hny menyedari kehadiran aku sbg seseorg yg serba kekurangan yg perlukn bimbingan,tunjuk ajar,teguran utk perbaiki segala kekurangan yg ade pd diri ini....

No comments: