yg sudi menjadi rakan

Saturday, April 3, 2010

kenapa perlu hadir?????

ketika aku selesa dgn diri aku yg lame besama persekitaran yang lame yg seakan2 sudah sebati utk mcipta aku yg baru kenapa kamo perlu hadir...
ketika aku bsama2 teman yg terima aku seadanya tanpa mahu mempergunakan aku sperti org lain kenapa kamo perlu hadir???
dan kehadiran itu seakan2 mampu mjauhkn diri teman ku drp aku..
ape yg perlu aku lakukn apabila kamo begitu berani n lantang menyuarakan sesuatu yg pernah mejadi gelaran diriku suatu ketika dulu yang mane skrg tidak lg mbawa erti utk aku....
aku sdh muak menebak ape yg kamo fikirkn...
aku sdh muak menunggu sesuatu yg xpasti...
aku sdh muak dgn permainan ini...
yg pasti aku mahu jalani idup ini seadanya dgn usaha memperbaiki kelemahan dan menjadi lebih baik daripada aku yg dulu...
aku hny mcari sahabat bknnya cinta...
cinta xperlu dcari kerana ianya akn dtg tanpa dipaksa...

No comments: