yg sudi menjadi rakan

Saturday, October 9, 2010

aku buntu....

agak lame menyepi untuk memulihkan semangat semula...alhamdulillah,semangat kembali walaupun belum sepenuhnya...maaf ye sebab b4 this kata2ku itu kasar n xlayak dikeluarkn oleh seorg aku...mcm2 yg jd kt aku semenjak 2 menjak ni...dgn kje,famili,hubungan n smua la...aku xkuat utk tanggung smea serentak...dgn hubungan, aku mntk masa utk meletakkan diri aku ditempatnya semula tp lain yg jd...itu aku terima...aku phm xrmai yg phm cara aku bpikir...dgn famili,its become worst n i dunno how 2 face it...dgn kje,aku hny mampu berthn...semlm aku rindu sgt pd hubungan,rase seperti mahu kol die tp hati tergerak utk bukak akaun socialwork die sbb die pernah bg n aku xpernah bukak..hati tergerak nk bukak sbb takut die dh ade org lain n aku takut menggangu die n telahan aku benar...die sedang bersama org lain n org itu bkn lg aku...aku xtau ape yg perlu aku rase skrg sedih or marah or gembira or sakit ati tapi aku terima sebab semua tu berpunca dari aku sendiri so padan la muke aku...aku hanya mampu doakn dia bahgia...n maaf sebab bukak akaun die wt...yg mampu aku lakukan hanya terima semua yg dtg kpd aku...aku dh xmampu utk melawan dan bertindak sbb semangat aku kian luntur....

dari seorang aku yg pemikirannya kompleks n rumit n cube utk meringkasknnya tp acapkali gagal...

No comments: